Holdtræning image

Aerobic

Studie 7 tilbyder en lang række forskellige Aerobic som du som medlem af klubben, frit kan vælge imellem. når det passer dig.

Under menuen "Holdplan" kan du se hvornår de forskellige hold afvikles, og i hvilken periode. Og i denne menu kan du, i bjælken til venstre, se beskrivelserne af de forskellige hold, ved at klikke på "Holdbeskrivelser"

Bodytoning

Bodytoning er for dig som ønsker at få strammet hele kroppen op, hvilket gøres gennem både konditions- og styrketræning. Én times bodytoning forløber med ca. 10 min. opvarmning på stepbænken, efterfulgt af ca. 40-45 min. muskeltræning for arme, ryg, ben, baller og mave med brug af diverse redskaber som elastikker, vægte, bodybars og exertubes. Timen sluttes af med 5-10 min. udstrækning. 

Zumba

Kan du li´at danse og bevæge dig til god musik? Så er ZUMBA måske lige noget for dig. ZUMBA er en mix af dansene Merengue, Salsa, Reggaton, Cumbia og meget meget andet. Du får trænet kroppen på en sjov og anderledes måde, og der er 100% garanti for sved på panden.

squat butt

Er du træt af appelsinhud og trænger til at få strammet balder og lår op, så er denne time lige noget for dig. Vi fokuserer primært på at træne balder- og lårmuskler ved stående og liggende øvelser med bl.a håndvægte, elastikker, bodybars og pumpstænger samt hjælper med gode råd og vejledning. Derudover toner vi mave, talje, ryg og arme. Timen er for alle - både øvede og begyndere.

fedtforbrænding

Vi arbejder effektivt i 45 minutter med skiftevis cardioøvelser og styrkeøvelser. Pulsen kommer op og der er garanti for en sjov time med masser af sved på panden

pilates

Pilates er for dig, som gerne vil forbedre din holdning ved at styrke din core, balance, stabilitet og smidighed. Timen består af små og intensive øvelser, hvor vi arbejder med egen kropsvægt og forlænger de omkringliggende større muskler.

Fokus hold

"Fokus" holdene varer 25 minutter og er et mix af forskellige øvelser der er delt op i tre forskellige "fokus hold" som styrker hhv. Lår/baller, mave/læn eller arme/skuldre. Alle lektioner varer 30 min. og du kan så deltage i én, to eller tre hold afhængig af hvad DIT fokusområde er. Lektionerne er for dig, der ønsker effektiv træning og mere fokus på enkelte af muskelgrupperne. Opvarmning og udstrækning er ikke nødvendigvis en del af timen, men der er stadig garanti for sved på panden. Alle er velkomne, holdet er for alle niveauer - jo flere, jo sjovere får vi det! 

Polefitness

Polefitness er en hård og udfordrende træning, som hitter i hele landet. Du vil til polefitness lære en masse forskellige spins, tricks og koreografier, både rundt om polen og oppe på den. Det er en effektiv træning - både sjov og hård og som ikke kræver du har styrke ellerfleksibilitet, når du starter. Alle kan være med uanset alder, størrelse eller fysik. Du vil hurtig kunne se resultater - så der er ingen undskyldning for ikke at prøve. Alle starter samme sted og tager det i det tempo som passer en selv"

trx

I vores TRX time arbejder vi med små intervaller af funktionel og effektiv træning - hvor vi primært arbejder med egen kropsvægt og udfordres på balance, styrke og udholdenhed. Der vil af og til komme enkelte cardio øvelser udenom TRX'en . Øvelserne er en kombination af dynamiske bevægelser og vi træner hele kroppen igennem og involverer core muskulaturen. TRX er for alle uanset alder, køn, niveau og målsætning

 

CYCLING

Indendørs cycling på de absolut mest avancerede "spinning cykler" fra Bodybike. Cyklerne er udstyret med det nyeste teknologi i form af en avanceret computer som kan måle puls, omdrejning max VO2m Watt m.m. Alt sammen noget som, sammen med musik og instruktørerenes "styren" gør lektionerne både sjove spændende og motiverende.

CYCLING 1

For dig som har deltaget flere gange på begynderhold, og nu ønsker mere udfordring. Mellemlange intervaller, middelsvær koreografi og rimeligt højt tempo. Der cykles i 45 min. efterfulgt af udstrækning.

Se her og få indblik i en Cycling (Spinning) lektion:

MORGENCYCLING

For dig som vil prøve at møde på jobbet eller i skolen sprængfyldt med energi efter 40 min. frisk morgencykling hvor du kører deruda´ uden at køre helt til grænsen. En fantastisk måde at starte dagen på, og en fremragende "kaloriekiller".

CYCLING BASIS

En introduktion til spinning, så du kan lære den specielle cykel at kende. Det er korte intervaller og meget teknik. Tempoet er moderat. Der cykles i 35 min. og afsluttes med udstrækning.

BODYCYKLING

Holdet for alle som gerne vil ha´ gennemarbejdet kroppen, uden at skulle kunne en lang række dansetrin. Opvarmning på spinningcykler i ca. 25 min. Derefter fortsætter lektionen i aerobiclokalet med styrke og udholdenhedstræning af især bryst, skuldre, mave og ryg. Dette er en SUPER FEDTFORBRÆNDINGS time. 

 

ROCK CYCLING

Rockcycling er 50 min's fed blandet rock på spinningscyklen. "Højt humør garanti"

SUPERCYCLING

For dig som har rutine på en cykel, og vil presses til en ultimativ indsats. Tempoet er højt, og fyldt med lange intervaller. Der cykles i 70 min efterfulgt af udstrækning.

 

 

Tidspunkt