Aerobic image

Aerobic

Studie 7 tilbyder en lang række forskellige Aerobic som du som medlem af klubben, frit kan vælge imellem. når det passer dig.

Under menuen "Holdplan" kan du se hvornår de forskellige hold afvikles, og i hvilken periode. Og i denne menu kan du, i bjælken til venstre, se beskrivelserne af de forskellige hold, ved at klikke på "Holdbeskrivelser"

Bodytoning

Bodytoning er for dig som ønsker at få strammet hele kroppen op, hvilket gøres gennem både konditions- og styrketræning. Én times bodytoning forløber med ca. 10 min. opvarmning på stepbænken, efterfulgt af ca. 40-45 min. muskeltræning for arme, ryg, ben, baller og mave med brug af diverse redskaber som elastikker, vægte, bodybars og exertubes. Timen sluttes af med 5-10 min. udstrækning. 

Zumba

Kan du li´at danse og bevæge dig til god musik? Så er ZUMBA måske lige noget for dig. ZUMBA er en mix af dansene Merengue, Salsa, Reggaton, Cumbia og meget meget andet. Du får trænet kroppen på en sjov og anderledes måde, og der er 100% garanti for sved på panden.

squat butt

Er du træt af appelsinhud og trænger til at få strammet balder og lår op, så er denne time lige noget for dig. Vi fokuserer primært på at træne balder- og lårmuskler ved stående og liggende øvelser med bl.a håndvægte, elastikker, bodybars og pumpstænger samt hjælper med gode råd og vejledning. Derudover toner vi mave, talje, ryg og arme. Timen er for alle - både øvede og begyndere.

fedtforbrænding

Vi arbejder effektivt i 45 minutter med skiftevis cardioøvelser og styrkeøvelser. Pulsen kommer op og der er garanti for en sjov time med masser af sved på panden

pilates

Pilates er for dig, som gerne vil forbedre din holdning ved at styrke din core, balance, stabilitet og smidighed. Timen består af små og intensive øvelser, hvor vi arbejder med egen kropsvægt og forlænger de omkringliggende større muskler.

Fokus hold

"Fokus" holdene varer 25 minutter og er et mix af forskellige øvelser der er delt op i tre forskellige "fokus hold" som styrker hhv. Lår/baller, mave/læn eller arme/skuldre. Alle lektioner varer 30 min. og du kan så deltage i én, to eller tre hold afhængig af hvad DIT fokusområde er. Lektionerne er for dig, der ønsker effektiv træning og mere fokus på enkelte af muskelgrupperne. Opvarmning og udstrækning er ikke nødvendigvis en del af timen, men der er stadig garanti for sved på panden. Alle er velkomne, holdet er for alle niveauer - jo flere, jo sjovere får vi det! 

trx

I vores TRX time arbejder vi med små intervaller af funktionel og effektiv træning – hvor vi primært arbejder med egen kropsvægt og udfordres på balance, styrke og udholdenhed. Der vil dog af og til komme enkelte cardio øvelser udenom TRX´en. Øvelserne er en kombination af dynamiske bevægelser og vi træner hele kroppen igennem og involverer core muskulaturen. TRX er for alle uanset alder, køn, niveau og målsætning.

Tidspunkt

Tirsdag

  • Tid
  • Hold
  • Instruktør
  • Bemærk
  • Tid

    16:30

  • Hold

    Zumba

  • Instruktør

    Lise G

  • Bemærk

  • Tid

    17:40

  • Hold

    Fit & Fast

  • Instruktør

    Freja

  • Bemærk

Onsdag

  • Tid
  • Hold
  • Instruktør
  • Bemærk
  • Tid

    16:30

  • Hold

    Body Toning

  • Instruktør

    Freja

  • Bemærk